16 nov. 2014

Kuddar

Nu har Almedahl tyget jag köpte igår blivit till sju stycken kuddar
 Inte så lätt att få dem att sitta stilla på hög medan jag tog foto, de var nog ivriga att komma sej till soffan och få ligga där och dra sej, soffpotatisarna ;)
Trevlig vinröd print i tyget, jag har från tidigare vinröda gardiner som passar till kuddarna, har bara inte hunnit hänga upp dem ännu.
Jag har tyg kvar så jag får sytt nya fodral till nack-dynorna på våra fåtöljer, sen börjar jag ha kudd-avdelningen under kontroll för en tid framöver.

Ha en fin början på ny vecka!

Kramelikram

8 kommentarer:

  1. Nopeasti teit ja upeat tyynyt, tämä väriyhdistelmä on kaunis!

    SvaraRadera
  2. Always great creations on your blog. Bye
    Claudia

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig kuddpyramid!
    kram

    SvaraRadera
  4. Jamen det var snygga kuddar du fick till och lite lagom juliga tycker jag.
    Tummen upp där och tjingelingen från Rantamor.

    SvaraRadera
  5. Kuosi sopii upeasti tyynyihin. Aika villejä ovat nuo nuoret tyynyt! Kyllä ne siellä soffalla rauhoittuvat. Oikein hyvää viikkoa sinullekin! Hulihali!

    SvaraRadera
  6. Superfina kuddar som du massproducerat!
    kram

    SvaraRadera
  7. Så roligt det är att någon som orkar färdigsälla sina planerade alster! Snygga kuddar får ni ju så här lagom till julen!! Ha det!!

    SvaraRadera