21 apr. 2013

Vilket underbart.......

................väder vi har haft idag. Jag har suttit ute på terrassen i solskenet och applicerat
 När jag frågade er vilken färg jag skall använda i mitt väskprojekt kom Paula T-K (har ingen blogg) med tipset att sy penséer. Sagt och gjort, så skall det bli och ovan ser ni tre stycken färdigsydda och fästa på väskans framsida. På fotot ser allting ut att vara en blå/lila röra, men "live" är bottenfärgen blå och blommorna lila
Applicerade fast dem förhand för att ge dem en mera 3-D "look". Skall tota ihop några till och så får jag sy väskan klar efter det. Ha en trevlig söndagskväll och en fin början på veckan!

13 kommentarer:

  1. Så underbart vackert!!!!! Det känns som vår.

    SvaraRadera
  2. Så vackra blommor, ser nästan "äkta" ut :)

    SvaraRadera
  3. Applikaatiokukkasi ovat tosi kauniita ja suloisia.Vaikka täälläkin on paistanut aurinko jo kaksi päivää, niin noin kauniita orvokkeja ei ole ilmaantunut.

    SvaraRadera
  4. Ooiii!!! såå flotte blomster!!! Spennende å se resten :))

    SvaraRadera
  5. ett riktigt vår inlägg ,kram nette

    SvaraRadera
  6. Juuri tuon väriset orvikit ovat lempikukkiani. Miten aidonnäköisiä ompelemasi kukat ovat. Ihania!

    SvaraRadera
  7. Vilka vackra blommor du sytt. Ska bli så roligt att se väskan när den är klar.
    Kram

    SvaraRadera
  8. meen... vad fina penséer du har gjort!! De ser ju alldeles riktiga ut!! den kommer att bli kanonfin din nya väska!! Ser fram emot att få se den färdig!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Mitä ihania orvokkeja olet tehnyt, aivan mahtavia!

    SvaraRadera
  10. Kauniita ovat, kevään ensimmäiset orvokit. Olet taas kerran tehnyt upeaa jälkeä, tuskin maltan odottaa valmiin laukun näkemistä.(Äitini oli toiselta nimeltään Orvokki, lempikukkiani)

    SvaraRadera
  11. Så nydelige stemorsblomster, denne er min favoritt da mormor kommer fra ångermannland der denne er fylketsblomsten.

    Klem Sissel

    SvaraRadera
  12. These are so beautiful. Keep up the good job.

    University of Nigeria
    http://unn.edu.ng

    SvaraRadera
  13. Hej! Vilka fina blommor du gjort. Är ute och kollar lite för att få inspiration på just blommor. Har kollat runt på din blogg och jag blir så imponerad och inspirerad

    SvaraRadera