2 feb. 2011

Workshop

Nu har jag totat ihop fem olika halsbandsvarianter för mina workshop-deltagare att välja mellan. Det var så kul att sy dem att jag kunnat hålla på hur länge som helst, men man är ju tvungen att sluta i något skede, finns annat som bör sys också

Now I´ve finished five versions of the necklace for my workshop Det blev många i vitt och beige

A lot of white and beige
Här har jag lekt med rutigt tyg och träknappar
Checks and wooden buttons
Virkat jutesnöre och lite rosetter
Var tvungen att sätta ett svart tyg under vid fotograferingen av detta halsband för det syntes knappt mot den vita bordduken
Ännu ett i vitt och beige med stora träpärlor och band virkat av bomullsgarn

Och sist ut svart, gult och vitt, påminner smått om prästkrage eller.......? Hoppas att deltagarna också tycker om att sy dessa halsband.
Ha det så gott och sköt om er!!!!!!!!
I love to make these flowers and I hope the ladies at my workshop will enjoy sewing them too.
Take care!!!!!!!

10 kommentarer:

  1. Jättehäftiga halsband! Jag vet precis vad jag ska göra...

    SvaraRadera
  2. Oj vad du gjort många ! Ock vackra är dom alla ,kramis Nette

    SvaraRadera
  3. Oj så fina de är, lite avis på dina deltagare är jag allt ;)
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  4. Oi, miten ihania, aivan upeita koruja. Jos minäkin...joskus tekisin tuollaisen...
    Mahtava idea ja hieno toteutus.

    SvaraRadera
  5. Oooo sjutton, de här var ju riktigt förtjusande. Bra jobbat.

    SvaraRadera
  6. These are really lovely! Love them :)

    SvaraRadera