10 sep. 2009

Och vinnaren är.......And the winner is......

Nu har jag dragit en vinnare av alla 79 kommentarer. Helt otroligt hur många som ville vara med på mitt 30 000-besökar Give away!!!!! Jag är stum av förundran och vill ge alla ett stort tack för kommentarerna

It´s incredible, 79 comments on my Give away post!!!!!! A humble thanks to everyone
Ja så kommer vi till vem som får väskan på posten, och det blev Irene som skrev sin kommentar såhär:

Irene sa...
Åååh jag bara älskar dina väskor. Helst denna modellen. Och så välsydda dessutom. Håller tummarna att jag blir den lycklige.Kram och grattisIrene
den 7 september 2009 21:06

Kanske du kan mejla mej din adress så ska jag sätta väskan på posten åt dej. Grattis Irene!!

The winner is Irene who wrote the comment above, congratulations to her!!!


Då är det bara tio tusen besökare kvar till nästa give away, hi hi. Ha en skön torsdagskväll och ännu ett tack för all respons jag fått. Puss och kram!!!!!

Only ten thousand visitors left to next give away, hmmm... wish you a nice Thursday evening.
Hugs!!!!!

7 kommentarer:

  1. Gratulerer vinneren med en flott veske - heldig du :-) Flott blogg

    SvaraRadera
  2. Nämen, va? Vann jag verkligen denna underbara väska? Sååå glad jag är. Tusen tack.
    Kram kram
    Irene

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinnaren!
    Anna-G/Pumlan

    SvaraRadera
  4. Flott veske !Det er en heldig vinner!

    SvaraRadera
  5. Grattis Irene :)
    Vikken himla tur du har , underbar väska .
    Jag hoppas min tur kommer nästa gång.
    Sååå ortoligt fina väskor

    Ha de gott

    SvaraRadera