19 sep. 2009

Award

Men titta en sån fin Award som jag fått, det är Eva P som förärat mej den. Ett JÄTTE TACK vill jag sända dej!!!!

I´ve got a lovely Award from Eva P, a BIG THANKS to you for giving it to me!!!!
Till Awarden hör att man måste berätta tio saker om sej själv, jag gillar inte att skriva om mej som person, men får väl ge efter för det denna gång
  1. Jag är galen i att sy (det kanske redan kommit fram) allt mellan himmel och jord
  2. Favoritfärger är vinröd, rosa, lila m.fl.
  3. Tycker om långpromenader som motionsform
  4. Gillar att tota i trädgården
  5. Galen i knäckebröd
  6. Tycker väldigt mycket om att baka, gärna matbröd
  7. Utpräglad vår/sommar människa
  8. Avskyr hösten
  9. Tokig i Sudoku och korsord
  10. Läser enbart kriminalromaner och naturligtvis litteratur som har med sömnad att göra

Ja det var tio bikter om Lappeklipp och nu vill jag förstås skänka Awarden vidare till några fina bloggar som är följande:

When you get this Award you have to tell ten things about yourself, I only wrote them in Swedish this time. Now I want to give this Award to these blogs:

Tildas Vänner

Handmade by Mai

Kreativt Broderi

4 kommentarer:

  1. Hej! Vad roligt att få läsa lite om dej och lära kännan dej bättre.
    Ha det så gott.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Kul att lasa om dig!!!!Jag alskar ocksa Sudoku och att baka!!!!Ha en bra Sondag!

    Eva

    SvaraRadera
  3. Tack! Vad glad jag blev. :-)
    Har inte hunnit "fixa" in den på min blogg än. Men snart så.
    Tack igen.
    :-)

    SvaraRadera
  4. Ett stort Tack för en jättefin Award, jag blev väldigt glad för den. Så snart jag har funderat klart på "tio saker om mig" skriver jag in det på min blogg. Tack än en gång.

    SvaraRadera