15 feb. 2009

Påfyllning.......

........i tyglagren efter Åboresan.
Var ju ett måste att ta en runda på Ikea när man ändå var i grannskapet och naturligtvis hamstrade jag tyger som om jag inga hade från förut!!!!!!!Härligt fräscha färger för vårprojekt samt bas-svart och bas-beige nappade jag åt mej, dessutom av tjock och hållbar kvalitet så jag känner mej verkligen nöjd och alla vet ju att priserna är MYCKET överkomliga på nämnda shoppingpalats.
Tyget nedan har jag köpt tidigare i veckan på den lokala tygaffärn. Det är ett Laura Ashley (vardet så man stavade det ??? Hmmmm) tyg, också det av tjock kvalitet och det kommer nog att bli till någon typ av väska i en diffus framtid. Det kostade 6,90€/m vilket är billigt för att vara av det märket och i detta dyra land!
En mysig söndag på er allesamman!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Härliga tyger! Älskar Laura Ashley, men det finns inte att få tag på där jag bor. Fyndade däremot finfina lapptäckstyger hos Ohlssons Tyger i helgen.

    SvaraRadera